Pinterest

2011/09/21

MY NEW BURBERRY BODY PERFUME

For the ending of my last exams my parents in law gave me an extraordinary interesting smelling perfume. The perfume is from Burberry and is called Body!
It smells very sophisticated, has a touch of elegance, just typical Burberry. I really like it and the smell of Burberry Body perfume awakens in me a defined image of a matching styling, i.e. when I smell the perfume I see exactly what to wear with it. A very inspiring fragrance.
 
Zum Abschluss meiner letzten Uni-Prüfungen haben meine Schwiegereltern mir ein außergewöhnlich interessant riechendes Parfum geschenkt. Das Parfum ist von Burberry und heisst Body!
Es riecht wirklich sehr sophisticated, hat eine elegante Note, ganz der Burberry Style. Es gefällt mir wirklich gut und der Geruch von Burberry Body Parfum weckt in mir eine definierte Vostellung des dazu passenden Stylings auf, sprich, wenn ich das Parfum rieche sehe ich genau, was ich dazu anziehen kann. Ein sehr inspirierender Duft.

Burberry Body Perfume

No comments :

Post a Comment